MA2TA
MA2TA
میتونم یه دوست داشته باشم

 

 

 


ارزش بودنت را همیشه از اندیشه ی یک لحظه نبودنت میتوان فهمید .

 

 


تو اگر هیچ شوی گوهر زیبای منی / خودمانی به تو گویم همه دنیای منی .
 

 

پروانه صفت چشم به او دوخته بودم / وقتی که خبردار شدم سوخته بودم / خاکستر جسمم به سر شمع فرو ریخت / این بود وفایی که من آموخته بودم .
 

 

 


بهار ثانیه ثانیه پیشتر می آید و اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد .
 

 


از استخوانم برایت قلمی می سازم و از خونم مرکب تا بنویسم دوستت دارم .
 

 


من که در پیله ی خویش شوق پروانگی از یادم رفت ، لااقل موقع رفتن بسپار ابر جای تو ببارد به سرم ، ماه جای تو بتابد به شبم و سرانگشت بزند گاهگاهی به دلم ، شاید این تلخی ایام غم انگیزم را باز با یاد تو از یاد ببرم !
 

 


یه عشق برات کشیدم میون دریا / رو ماسه ها نوشتم دوستت دارم یه دنیا .

 

 


وقتی زمستان می شد میترسیدم ژاکت همکلاسی هایم را پوشیده باشم ، آخرشم اونی رو که دوست داشتم قسمت یکی دیگه بود .
 

 


برای زیستن دو تا قلب نیاز هست ، قلبی که دوست بدارد و قلبی که دوستش بدارند ، قلبی که هدیه بدهد و قلبی که بپذیرد ، قلبی که بگوید و قلبی که پاسخ دهد ، با یک قلب عشق متولد نمیشود و با یک قلب دوست داشتن معنا ندارد .
 

 

 


باهم میشه آفتابو صدا کرد / معتبر مثل طلا کرد / باهم میشه سنگ بی صدا رو / با ناز ترانه آشنا کرد .



منبع:
http://jokenaz.mihanblog.com



به ادامه مطلب بروید لذت ببرید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:, توسط محمد
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.